מי מחבל בחיישנים החדשים שהוצבו על מתקני המים בירושלים?

יוסי אשר No Comments on מי מחבל בחיישנים החדשים שהוצבו על מתקני המים בירושלים?
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאורך תקופה ארוכה נהרסים חיישנים חדשים שהותקנו לראשונה בארץ על ברזי כיבוי האש בירושלים, במטרה למנוע פרצים ונזילות ברשת המים הציבורית בעיר. החיישנים מזהים נזילות מים סמויות בעודן זעירות ואנשי "הגיחון" מטפלים מיד בתקלה, בטרם תתפתח לפרץ מים גדול, מה שעלול להביא לבזבוז אדיר של מים ואף לניתוק מים לתושבים במשך מספר שעות עד לתיקון התקלה.

על יעילותה העצומה של המערכת החכמה שאף זכתה לאחרונה במקום שני בתחרות ImagineH20 בארה"ב (ארגון ללא מטרת רווח), המקדם את הטכנולוגיות המבטיחות ביותר בעולם המים, מספר מנכ"ל "הגיחון" זהר ינון, כי בחצי שנה האחרונה בלבד חברת "הגיחון" זיהתה, איתרה וטיפלה בלמעלה מ-100 מקרים של פרצים סמויים ברשת המים הציבורית, ובכך נחסכו למעלה מ-100,000 קוב מים. "פרצים סמויים הופכים בשלב מסוים לפרצים גלויים העלולים לגרום לנזק ולהפרעה לתנועה. האבחון והטיפול המוקדם והחדשני של 'הגיחון' מייצר רמת שירות ויעילות שהינה מהמתקדמות בעולם. הנזקים שנגרמו בחלק מן השכונות פוגע באפקטיביות המערכת", אמר ינון.

בעקבות השחתת החיישנים בשכונות העיר, נועדו נציגי "הגיחון", סמנכ"ל שירות לקוחות, אלי כהן והממונה על מידע ושירות לקוחות בתאגיד, שמשון ישעיהו, עם מ"מ וסגן ראש העיר דייטש וסגן ראש העירקלרמן, לדיון כיצד לטפל במפגע החמור.



0 תגובות